The Witcher – Sezonul 1

Anul acesta se termină cum nu se putea mai bine, două seriale mult așteptate: The Witcher și The Mandalorian (despre care voi scrie în curând), și un film despre care deja am scris și care mi-a plăcut super mult, Star Wars: The Rise of Skywalker.

The Witcher este un serial care pe de o parte se adresează unui public cunoscător, fie că vorbim despre cei care au citit cărțile scrise de către Andrzej Sapkowski, fie că vorbim despre cei care au jucat întreaga serie Witcher produsă de către CD Projekt Red. Pe de altă parte, serialul celor de la Netflix se adresează unei audiențe mult mai mari, o audiență care acum este nostalgică după ultimele episoade din Game of Thrones și care așteptă cu nerăbdare primul sezon din serialul Lord of the Rings, programat nu mai curând de 2021.

Știu că poate din cea de a doua categorie vor fi mulți care vor spune ca The Witcher nu este pentru ei, însă vă asigur că greșesc, este exact pentru ei, însă este pueril să compari un serial care s-a terminat după 8 sezoane (Game of Thrones) cu unul care abia și-a publicat primele 8 episoade, cu un buget probabil nici la jumatatea celuilalt. Însă fiți cu băgare de seamă, The Witcher a fost confirmat pentru cel puțin șapte sezoane, iar lucrurile se vor schimba cu siguranță, mă aștept sincer la un buget mult mai mare și o acțiune mult mai vastă încă începând cu cel de al doilea sezon.

Sursă YouTube – Netflix România

Primul sezon din The Witcher a făcut o treabă foarte bună în a prezenta personajele principale: Geralt of Rivia/The Witcher interpretat de către Henry Cavill aka Superman, Ciri (Freya Allan), Yennefer (Anya Chalotra) și probabil cele mai controversate personaje ale serialului, Fringilla (Mimi Ndiweni) și Triss (Anna Shaffer). De ce controversate? Păi pentru că Netflix a ales să meargă cu un cast din ce în ce mai obișnuit zilelor noastre, iar cele două personaje nu sunt într-u totul asemănătoare cu felul în care sunt descrise în carte. Este acest lucru deranjant? Poate pentru cei care fac parte din prima categorie descrisă mai sus, însă cu siguranță că nu este o „problemă” peste care să nu se poată trece cu vederea atâta timp cât acțiunea și povestea sunt redate cum trebuie, lucru care se întâmplă fără doar și poate.

Pe lângă obișnuita prezentare de personaje, sezonul întâi ne introduce în ceea ce înseamnă Witcher. Avem parte de numeroase scene de luptă în care il regăsim pe Geralt în diferite ipostaze, și chiar dacă te-ai aștepta ca el să fie inamicul numărul unu al monștrilor, ei bine nu este întotdeauna adevărat, asta pentru că de cele mai multe ori acești „monștri” sunt chiar oameni în dorința lor de a triumfa și a ajunge la putere.

Per total The Witcher Sezonul 1 a fost unul bun, plin de momente epice demne de un serial de Aventură chiar dacă pe alocuri s-a văzut faptul că bugetul ales de Netflix pentru acest prim sezon nu a fost unul foarte mare, însă avem deja confirmarea că acest lucru se va schimba odata cu lansarea celui de al doilea sezon, programat să inceapă filmările în Februarie 2020 și să fie lansat spre sfârșitul anului viitor.

Dacă ți-au plăcut cărțile, dacă ai jucat jocurile, dacă te-ai uitat la Game of Thrones, sau pur și simplu îți plac filmele și serialele de aventură, atunci nu pot altceva decât să îți recomand acest serial marca Netflix, iar în perioada aceasta a anului cu siguranță că există și timp pentru un binging de 8 ore.

REVIEW OVERVIEW

Plot
Actors